събота, 24 август 2013 г.

Тенденциите в рекламите



Тенденциите в рекламите

Интернет е основен гръбнак на всякакви  комуникации, на обществото и забавленията , а това са цели  3 основни области, където са тясно свързани помежду си, и  се развиват взаимно. Не напразно всяка година се увеличава бройката на спецоиалностите в университетите, които се занимават с Интернет маркетинга и интернет рекламата за една нова и  по - достойна тенденция в света на рекламата. Всички  инвестиции в интернет рекламата и маркетинг са  една оправдана крачка за всекиго. Вече страхотна СЕО оптимизация,която ще ви помогне да разпространете своите продукти и услуги, до повече хора.
Често влизат  уличните реклами в противоречие с природозащитническите настроения както   и със социалната загриженост на обществото. Досега всички природозащитници са успявали да ограничават този вид реклама, то ако не напълно да се забранят, всички тези големи рекламни табла в дадените райони из  Европа. Като на някои места, обществениците доста остро критикуват рекламирането на така вредните цигари и спиртните напитки, които макар и забраната да се продават на под 18 годишни продължават да купуват..Да погледнем и в тенденциите в бъдещето и  радиото което  ще среща сериозна конкуренция от страна на други медии, но пък неговите безспорни предимства са гъвкавостта, както и правилната  целенасоченост с настъпателността, и високата ефективност, което  го правят идеално средство за реклама през десетте  години на 21 век. Именно това вещае едно по -добро бъдеще и успехи, както за радиото, така и за агенциите, който поставят всички интереси на своите клиенти над всичко останало, а с  оптимизацияза Google може да постигнете високи резултати за кратко време.
Относно тенденциите в списанията очакванията за бъдещето не са особено  радостни.
Понеже повечето рекламодатели все повече наблягат на бързината и гъвкавостта. Приходите от реклами по национална кабелна телевизия растат, а  специалистите продължават да търсят приемливи и по - приложими алтернативи на традиционната телевизия. Трите основни телевизионни канала все повече отстъпват място на независими и кабелни програми. Телевизията в ефир все още държи царския дял от рекламата, но бързо-растящите цени, новите методи за проучване на аудиторията и голямото търговско разнообразие принуждават редица национални и регионални рекламодатели да преосмислят зависимостта си от телевизията. Повечето клиенти предпочитат след една по интензивна рекламна кампания да се отдадат на поддържаща реклама , или фаза на ръст и зрялост, с цел преодоляване на конкуренцията като се  запазва  продажбения обем и пазарният дял. Има и агресивна реклама , която е обществено безполезна или дори вредна реклама, понеже цели единствено да измести конкурентните фирми от пазара.

Няма коментари:

Публикуване на коментар