петък, 5 септември 2014 г.

Връзката между магьосниците и търговците




Връзката между  магьосниците и търговците
Това са  хора, на които по една или друга причина им налага да се справят с проблеми като спечелване на доверие, жадуващи за внимание, но по различен повод. Всеки един  търговеца може да научи  някои трикове от фокусниците и по скоро как по- лесно могат да  заблудят. Всеки един ако използва рационално своите умствени процеси, които в същото време могат да бъдат приложени и от търговците, ще има успех с всичко,с което  се захване да прави. Всеки  може да избере с какво да се занимава ако е с бизнес то е нужно да има и реклама,  изберете рекламни USB цена, която е многодостъпна, за да може да достигне до повече хора вашият продукт. Ако сте магьостник, ще обикаляте сред повече хора, които да ви видят и научат за вас.Всичко е едно и също. Целта е да успеете да бъдете такъв магьостник в своят бизнес и реклама, че да можете да ангажирате и задържате вниманието на клиентите най-вече да ги впечатлят.
Често при направата на реклама,  всички създатели се възползват от това, че хората гледат в една точка, както е при магьостниците и фокустниците. Предимно големите успехи на  фокусниците на сцената се дължат на това, че ние можем да обърнем внимание само на едно нещо в даден момент. Важно е да  насочите вниманието на бъдещите си клиенти точно и само върху вашето търговско съобщение. Запомнете, че движенията привличат вниманието на човек. Може да използвате и рекламен чадър, с който да отвлечете вниманието. Мозъците ни са приучени да отговарят напълно мигновенно на всяко едно движение  и обръщаме  внимание на всичко, именно заради това магьостниците са толкова умели и лесно могат да ни заблудят.  Няма значение дали правите презентация пред група или  продавате само на един човек или правите различна реклама по ТВ, задължително е да  използвате движението за да грабнете вниманието на аудиторията и да го насочите натам, на където искате да гледа. Благодарение на тези движения, на по явно изявените такива, се  скриват важните малки движения. При работа и  търгуване с повече хора едновременно, можете да се опитате да я  разсеете, като използвате големи движения, които да прилепят вниманието им към вас. Колкото повече мозъка е съсредоточен върху дадено движение, толкова повече се изненадват останалите хора  на показаната  новост, която не е очаквал  да види. Опитайте се да изненадате клиентите си с неочакван  ход, с това се постига голям успех. Избягвайте празните приказки, тъй като многото говорене може  да отклони клиентите ви от продажбата, която искате да осъществите. Бъдете целенасочени и устремени, следвайте желанията на потребителите си и успеха ви е гарантиран.

Няма коментари:

Публикуване на коментар