Връзката между
магьосниците и търговците
Това са хора, на които по една или
друга причина им налага да се справят с проблеми като спечелване на доверие,
жадуващи за внимание, но по различен повод. Всеки един търговеца може да научи някои трикове от фокусниците и по скоро как
по- лесно могат да заблудят. Всеки един
ако използва рационално своите умствени процеси, които в същото време могат да
бъдат приложени и от търговците, ще има успех с всичко,с което се захване да прави. Всеки може да избере с какво да се занимава ако е с
бизнес то е нужно да има и реклама,
изберете рекламни USB цена, която е многодостъпна, за
да може да достигне до повече хора вашият продукт. Ако сте магьостник, ще
обикаляте сред повече хора, които да ви видят и научат за вас.Всичко е едно и
също. Целта е да успеете да бъдете такъв магьостник в своят бизнес и реклама,
че да можете да ангажирате и задържате вниманието на клиентите най-вече да ги
впечатлят.
Често при направата на реклама,
всички създатели се възползват от това, че хората гледат в една точка,
както е при магьостниците и фокустниците. Предимно големите успехи на фокусниците на сцената се дължат на това, че
ние можем да обърнем внимание само на едно нещо в даден момент. Важно е да насочите вниманието на бъдещите си клиенти
точно и само върху вашето търговско съобщение. Запомнете, че движенията
привличат вниманието на човек. Може да използвате и рекламен чадър, с който да отвлечете
вниманието. Мозъците ни са приучени да отговарят напълно мигновенно на всяко
едно движение и обръщаме внимание на всичко, именно заради това
магьостниците са толкова умели и лесно могат да ни заблудят. Няма значение дали правите презентация пред
група или продавате само на един човек
или правите различна реклама по ТВ, задължително е да използвате движението за да грабнете вниманието
на аудиторията и да го насочите натам, на където искате да гледа. Благодарение
на тези движения, на по явно изявените такива, се скриват важните малки движения. При работа
и търгуване с повече хора едновременно,
можете да се опитате да я разсеете, като
използвате големи движения, които да прилепят вниманието им към вас. Колкото
повече мозъка е съсредоточен върху дадено движение, толкова повече се
изненадват останалите хора на показаната новост, която не е очаквал да види. Опитайте се да изненадате клиентите
си с неочакван ход, с това се постига
голям успех. Избягвайте празните приказки, тъй като многото говорене може да отклони клиентите ви от продажбата, която
искате да осъществите. Бъдете целенасочени и устремени, следвайте желанията на
потребителите си и успеха ви е гарантиран.
Няма коментари:
Публикуване на коментар